««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

««کنگاور نیوز»»

کنگاور نیوز روایت فریاد کردن دوروی یک سکه است،گم شده ی همیشه ی انسان:حقیقت

حزب الله سایبر دومین گردهمایی بزرگ خود را برگزار می کند

حزب الله سایبر دومین گردهمایی بزرگ خود را برگزار می کند


http://www.bibaknews.com/files/fa/news/1390/6/22/9712_622.jpg

گردهمایی «کلیک های پایداری» که دومین همایش از سلسله نشست های ماهانه ی حزب الله سایبر می باشد, با محور قرار دادن موضوع اشاعه ی فرهنگ غنی دفاع مقدس در عرصه ی اینترنت و فضای سایبری, به تجلیل از فعالان این جبهه پرداخته و یاد ایثارگران هشت سال دفاع مقدس را در اولین روز هفته ای که با همین نام شناخته می شود را گرامی می دارد.

این مراسم با سخنرانی دکتر حسن عباسی همراه است و حمید داودآبادی از مشاهیر وبلاگ نویس و مدیر وبلاگ «خاطرات جبهه» تلخ و شیرین های آن دوران طلایی را بازگویی می نماید.

 از دیگر برنامه های این گردهمایی بزرگ, ارتباط ویدیویی و زنده از پاریس با دکتر حجت وحیدی, دبیر سابق اتحادیه ی انجمن های اسلامی دانشجویان در اروپا و مسؤول کمیته ی راهبردی دفاع مقدس در آن اتحادیه می باشد.
حماسه سرایی برادر کویتی پور, خالق نغمه ی پایداری «ممد نبودی ببینی» از دیگر برنامه های این گردهمایی است.

در بخش دیگر این نشست نیز از پدیدآورندگان آثار اینترنتی در حوزه ی دفاع مقدس و وبلاگ نویسان فعال در این زمینه, تجلیل به عمل خواهد آمد.

شایان گفتن است نمایشگاه جنبی خبرگزاری ها و سایت های خبری_تحلیلی ارزش مدار, از دیگر برنامه های ابتکاری این گردهمایی می باشد.

این مراسم در روز پنج شنبه, 31 شهریور 1390 از ساعت 4 عصر تا نماز مغرب و عشاء در مجتمع فرهنگی سیدالشهدا واقع در میدان هفت تیر, ابتدای خیابان شهید مفتح جنوبی, برگزار می گردد.

حضور امت حزب الله و نمایندگان رسانه های جمعی بر غنای ارزشی این گردهمایی خواهد افزود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد